בראש ובראשונה שירות ביטליי – Bit.ly שזהו הכתובת של האתר, מספק שירות לקיצורי כתובות. מקצר כתובות ארוכות של דפים באינטרנט לכתובת קצרה וידידותית למשתמש שנויעד לשיתוף ברשת. אפשר להשתמש בשירות זה בחינם, לכל מטרה. אבל איך זה יכול לעזור לנו בשווק?
ביכולתנו לדעת כמה קליקים או יותר נכון לחיצות נעשו בקישור המקוצר על ידי המערכת של Bit.ly. כל הכתובות המקוצרות נשמרות בחשבון שלנו ונוכל לצפות בסטטיסטיקה של לחיצות לדעת עד כמה קישור שלנו פופולרי ולפענח את כמות הגולשים מקישורים אלה לאתר שלנו. כמו כן יותר קל להשתמש בשירותי קיצורי כתובות באתרים כמו בטוויטר, פייסבוק וכו… הרבה יותר הסטטי ונעים לגולש ליראות כתובת קטנה מאשר כתובת ערוכה שמעורר חשש אצל הגולשים מהקישור שפרסמנו. כדי להימנע מהפסד גולשים בגלל כתובות ארוכות, בהחלט השירות של קיצורי כתובות Bit.ly יעזור לך בזה.
המטרה העיקרית של השירות זה, הוא לקצר כתובות ארוכות לקצרות יותר. אבל כמובן זה מאפשר גם למשווקים ואנשי שווק באינטרנט לקבל מידע על הקישורים האלו. אתם תוכלו לקבל מידע, כמו לדוגמה, כמה הקלקות היו בלינק ובאיזה ימים לפי תאריכים. יחד עם זאת אנחנו יכולים ליראות מה המקור ההקלקות. האם פירסמנו את הקישור בפייסבוק וגם בטוויטר וגם בעוד אשרות אתרים אחרים, אז באפשרותך לבדוק מאיפה בוצע הקלקות על הקישור וגם לצפות בכמות שלהם. כך ביכולתך לנתח את קהל הגולשים שלך. האם פרסום קישור בטוויטר היה יותר רלוונטי או בפייסבוק. אתה יכול להשוות בין הקלקות בין האתרים שונים וליראות איפה יותר עדיף לפרסם ואיפה הקהל היעד שלך נימצא יותר. כמובן אתה יכול לקחת את נושא של הניתוח תעבורה ברמה יותר מקצועית, ולהשתמש בתוכנות או שירותי סטטיסטיקות האתר כדי לצפות מאיזה אתר הגיעו הגולשים וכמה זמן הם נשארו באתר שלך או בדף שפרסמתה.יכול להיות מאוד שהיו יותר הקלקות מפייסבוק אבל הזמן השעיה באתר שלך או בדף שפרסמתה הייתה פחותה יותר מאשר בטוויטר. אז לא בהכרח יותר הקלקות אומר שזה יותר משתלם. חשוב יותר, קהל יעד כמה שיותר ממוקד. כמה שיותר ממוקד יותר סיכוים שמידע שאתה מפרסם יהיה רלוונטי לגולש.
//
קישור לשירות של קיצורי כתובות: www.Bit.ly