אז כעת יש לך אתר אינטרנט, אבל אינך רואה הבדלים בדירוגים שלך במנוע חיפוש. אתה לא עולה בתוצאות החיפוש וגולשים אינם מגיעים או מגיעים מאוד מעט ממנוע חיפוש כבר תקופה מסוימת. יש מספר סיבות עקריות אשר יכולים לפגוע בדירוג האתר שלך. סיבות אלה הם סיבות אשר חייבים להקפיד בהם ב-100 אחוז מהזמן שאתה מבצעה אופטימיזציה למנועי חיפוש. קידום אתרים הם לא רק קישורים נכנסים כפי שרובם חושבים ועוסקים.
8 סיבות שיכולות לפגוע בדירוג האתר שלך במנוע חיפוש
1) כותרת עמוד: בראש ובראשונה עליך לשים לב לכותרת האתר וכותרת העמודים באתר. כותרת הדף היא הלב ליבו של הדף. וודא שאין שכפול כותרות באתר שלך. כל דף אמור לקבל כותרת ייחודים משלו בכל דף ודף באתר. כותרת העמוד אמור להיות אינפורמטיבי ומדויק לגולש שמחפש מידע ספציפי שעליו אתה העמוד שלך עוסק.
2) קישורים נכנסים: דיברתי בפוסטים אחרים על אמצעים ושיטות השגת קישורים נכנסים. מאמר על 50 דרכים להגדלת כמות הגולשים באתר וגם פוסט של קידום אתרים על-ידי יצירת גלגל קישורים – Link Wheel . יש להקפיד כל הזמן על גידול קישורים נכנסים והגדלתם. הכי חשוב, השגת קישורים איכותיים מאתרים העוסקים באותו תחום.
3) תכן באתר: תוכן האתר אמור להיות חדשני ואינפורמטיבי כל הזמן. בהחלט זה לא אומר שצריך לעדכן את האתר כל שעה או כל יום אלה שמידע שאתה מציע לגולש לקראו הוא רלוונטי ולא מיושן. מנועי חיפוש ובראשה גוגל יודעים היטב לזהות כמה זמן גולש נימצא באתר ובעמוד מסוים ( שלא נדבר שרובנו עושים שימוש בכלי החינמי Analytics של גוגל) . פרסם כתבות ופוסטים על מוצרים שלך, על שירותים שאתה מעניק ונותן. גוגל אוהב תוכן חדשני. כל פעם שיש לך אפשרות לפרסם איזה מאמר על מוצר או שירות שלך, עשה זאת. זה לא עולה לך כסף. תחום קידום אתרים מבוסס על אינפורמציה רלוונטית אשר אתה מספק לגולש שלך.
4) שגיאות 404: האם חלק מהעמודים שלך נמחקו או לא פעילים יותר ? האם גולש מקבל שגיאה של 404 ? עליך לטפל בעמודים אלה במידיות.
5) קישורים יוצאים: במידה ואתה מוצאי הרבה קישורים מאתר שלך, השתמש בתגית rel="nofollow" כדי למנוע זליגת דירוג הדף. הקפד על קישורים שאתה מוצאי מהאתר. במידה ואתה מוצאי קישורים לאתרים אשר נחסמו או עוסקים בדבר הנקרא ספאם, אתר שלך עלול להיחשב שמעודד את השיטה וגוגל יכול לפסול ולהוריד אותך מתוצאות החיפוש שלה. קידום אתרים לא נימדד רק לפי קישורים יוצאים או קישורים נכנסים, וזאת נקודה חשובה שאתה צריך לקחת בחשבון.
6) נווט האתר: הקפד על אפשרות הגישה לכל הדפים באתר שלך על ידי שימוש בתפריט נווט ידידותי למנוע חיפוש. חשוב לשים לב, שגוגל לא יכולה לעקוב אחר קישורים הבנויים בטכנולוגיית פלאש וגם במקרים מסוימים לאחר Javascript. הקפד על נווט פשוט ומהיר שניתן גם לגולש ולגם למנוע חיפוש.
7) מילות מפתח: קידום אתרים הוא תחום רחב, אבל גם אנחנו עושים את כל השלבים אשר ציינתי כאן ולא עושים את שלב של הכנסת מילות מפתח באתר שלנו, אז לא עשינו כלום. חשוב מאוד להכניס מילות מפתח בדפים שלך. חשוב מאוד שמילות מפתח רלוונטיות לתוכן. איסור מוחלט לזבל ולרשום מילות מפתח לא טיביעות בסוף העמוד ובסוף הכתבה. מילות מפתח אמור להיות מפוזר בתוכן המאמר או פוסט באופן שווה וידידותי לקריאה בשביל גולש.
8) שיטת כובע שחור: הימנע מהצגת מידע X לגולש ומידע Y למנוע חיפוש. שימוש בטכניקות כובע שחור יכול לגרום לתוצאה בלתי הפיך לאתר שלך עד לרמת סגירתו המוחלטת ואף חברה המספקת שירותי קידום אתרים או קישורים נכנסים לא יעזרו לך לחזור לאינדקס של מנוע חיפוש, אלה אפשרות אחת ויחידה זה לפתוח חדש, עם שם חדש, ועם תוכן חדש.
הערה: קידום אתרים מתחילה לא רק כאשר אתה מחליט שאתה רוצה לקדם את האתר, אלה בזמן שאתה מקפיד בסדר מסוים ולא עושה שגיאות שיכולות לפגוע בך. חשוב לשים לב שלפני שאתה מתחיל לקדם ולפרסם את האתר שלך ברשת, תבדוק את היטב את כל הדברים שצויינו כאן, גם בשביל הגולש וגם בשביל מנוע החיפוש.
אני בדרך כלל לא נוהגת להשאיר תגובה אבל באמת אהבתי !
אתה תותח תודה רבה
רחלי
אני אף פעם לא גבתי באתר,
אבל הפעם תודה רבה 😉